Ny dag Nytt liv

God Morgon gott folk!

Förlåt för att jag ej orkade uppdatera igår. Jobbade hela dagen och sen när jag kom hem så funkade inte blogg.se
Så så är det.

Idag är i alla fall en ny dag. Vilket kan kännas skönt. Gårdagen var inge rolig. (Mitt eget fel)
Jag ska jobba även denna dagen. Borde ta ett snack med chefen också...
Sen efter jobbet bär det av hemmåt. Skönt som in i vassen.

Är LEDIG i morgon. Vilket är underbart. Få ska jag äntligen få träffa Sandra. Mysigt!
Vad ska ni göra idag?=)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tråkigt att jobba så mycket :/ Vad jobbar du med?



Hon hälsar säkert tack ;)

Du, om jag visste vilket avsnitt så hade jag sagt det! Haha hänger inte med vilket avsnitt jag är pÅ :)

2008-09-09 @ 13:07:21
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0