Hej igen ...

Hej igen bloggen!

Nu har jag haft ett litet uppehåll, då jag har varit på Peace and Love och efter det var det jobb som gällde.
Men nu är jag ledig i två dagar.
Egentligen skulle jag inom en snar framtid kliva av tåget i Malmö, men fick snällt åka hem igen.
Jag kommer till tåget imorse för att ta mig in till stan, dessa är otroligt mycket försenade, vilket förde med sig att jag fick försöka få tag på en taxi. Efter att jag hade fått hjälp av en snäll konduktör fick jag en taxi.
Det jag inte visste när jag klev in i taxin var att det självklart skulla bli enorma köer. Så när mitt tåg går till Malmö sitter jag fortfarande i bilkö.
Nu får ni ursäkta men Jävla SL! Jag vet att dom inte kunde göra så mkt... Men är det vinter är det förseningar på grund av snöfall är det inte snö är det löv. Nu var det ett jävla signalfel.
Denna resan som inte ens blev av har kostat mig över 1000:'- vilket känns lite halvdant...

Har ni haft en mer lyckad dag?

Kommentarer
Postat av: Micken

Usch! Dummadummadumma SL!

2008-07-07 @ 21:02:37
URL: http://www.vecka.nu
Postat av: Linda

Jo jag säger desamma! Dummadumma SL! Men vad ska man göra?

Dom gjorde även så jag kom försent till jobbet...

2008-07-15 @ 15:24:42
URL: http://happylifeofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0