Thailand Here I Come

Nu är jag äntligen hemma från min promenad, den gick faktikst bra och snabbare än jag väntat mig. (1 timme och 40 min)
Det var skönt att röra på sig men det tog sin lilla tid, det blev lite över en mil faktiskt och sen har jag lovat att jag ska springa ikäll också. Så aa imorgon är jag nog rätt trött...

Jag är så otroligt sugen på sushi så det är inte klokt... Ibland får jag ett sånt sug efter det.
Får nog släpa med mig Fredrik ut och äta någon dag=D

Nu ska jag ta och betala min Thailand-resa som kommer att ske i December-Januari. Ska bli så otroligt underbart.
Finns dock ett problem: Vad ska man ge till alla i julklapp?



Kommentarer
Postat av: Sabine

skönt med promenad!

2008-07-17 @ 12:17:37
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0