Hurtigparet

Hejsan!

Nu har jag varit rätt (väldigt) dålig på att uppdatera, men jobbar man mycket så hinner man inte, tyvärr.
Har gått upp vid fyra två dagar i rad, bara för att göra frukost åt älskling. (Söt som jag är.)
Mina dagar har som sagt varit kantade av jobb. Inte så värst kul, men det ger ett skönt klirr i kassan! (Kan behövas till resan)
Jag längtar efter min ledighet som kommer på tisdag eller onsdag och varar i en hel dag! =)
Nu ska jag ta och byta om och röra mig mot Fredrik. Vi ska ut och springa, som det hurtigpar vi har blivit.
Sen måste i alla fall jag sova, för det är en hel helg med jobbandes framför mig.

Jag bjuder på en bild på Mig och Fredrik, (väldigt tidigt i vårt förhållande)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0