Mot Söder och Medis!

Snart bär det av till Den Stora Staden, Stockholm södra. Där ska jag möta upp Frida.
Äntligen dags för en lunch och massa tjejsnack, precis vad jag behöver!
Sen bär det av hemmåt, ska antagligen städa, får ju storbesök från Götet nästa helg. Emma kommer upp!
Nu får vi äntligen träffas =D Ska bli stört kuligt. Mysigt också. Sen ska jag la ta och släpa med henne så att hennes tunga svullnar upp lite och hon måste äta soppa ett tag, men det ska du våga vännen!

Senare ikväll vet jag ej vad som sker. Antiningen kommer Fredrik hit, eller så får jag la ta och åka dit.
Vill ju spendera så mkt tid som möjligt med honom. Han är ju borta hela min semestervecka... Inte så kul kanske..
Men men vad ska man göra åt saken? Umgås mkt innan och efter såklart! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0