En massa händelser=)

Ja, det har ju faktiskt hänt en del sen sist jag skrev. Både bra och dåliga saker.
Dåliga saker först!

Jag jobbar ju som ett jävla djur, hinner nästan inget mer än att jobba och sen dra hem äta lite och sen sova igen.
Det känns ju inte såå värst kul, men semestern börjar på måndag, dock bara i en vecka. Var tvungen att jobba min andra semestervecka... Dom behövde folk... Jippiiii! Eller inte kanske...
Okej, kanske inte var så mycket dåligt...=)

Så bra saker, jag och Fredrik är ju som sagt tillsammans igen, så nu har vi väl sovit tillsammans konstant i typ tre veckor.
Vilket är otroligt underbart! Vi har blivit ett riktigt jobbarpar. När han börjar tidigt gör jag frukost åt honom för att han ska kunna sova lite längre och sen är det självklart tvärtom när jag börjar tidigt, vilket egentligen aldrig händer...
Sen så kunde jag ej hålla mig längre... Numera har jag en stav i naveln också. Först blev det tungan och nu naveln.
Men sen får det nog vara nog för min del om man säger så. Jag har piercing på mina två drömställen! Jag är såååå underbart lycklig om man säger så! (Bilder kommer senare.)

Så hur har ni haft den senaste tiden?=)



Jag älskar Dig! Du är mitt allt, kommer alltid att vara<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jodå jag har haft det bra=)

Haft mkt ledig iaf, så det är nice!

2008-08-07 @ 10:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0